Dentals.BG Logo

Общи условия

Общи условия за използването на платформата

  1. 1. Общи положения

    Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между Дентасюис ЕООД  (наричан по-долу dentals.bg ), от една страна, и потребителите на електронни услуги, намиращи се на домейн www.dentals.bg, от друга страна.
    Тези условия  се отнасят за всички потребители на онлайн магазина dentals.bg, както и за всички клиенти!
    С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на dentals.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия"), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези "Общи условия".

  2. 2. Регистрация и потребителски профил

    Регистрацията на потребителски профил в dentals.bg е задължителна за осъществяването на електронна покупка. Създавайки профил, вие ще можете да пазарувате по-бързо, да следите състоянието и историята на поръчките си и да се възползвате от редица бонуси, достъпни само за регистрираните ни потребители.

    При регистрацията трябва да въведете Вашето име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка и да изберете парола. След като се регистрирате успешно, имате възможност да редактирате вашите данни, да следите историята на вашите поръчки, както и да въвеждате допълнителни адреси. С отбелязване в полето "Съгласен съм с "Общите условия" клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите "Общи условия" и ги приема.

  3. 3. Поверителност на данните

    Личните данни, които dentals.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите.
    Dentassbg.com гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица. или използвани за цели, различни от гореописаните, освен в случаите предвидени в действащото законодателство.
    Потребителите, абонирани за информационния ни бюлетин, могат да прекратят абонамента си по всяко време.

  4. 4. Поръчки

    Поръчките се приемат на сайта 24 часа в денонощието,включително в почивните дни и в дните на официалните празници. За да се генерира поръчка през сайта е задължително да регистрирате потребителски профил. Поръчването на определена стока се извършва чрез бутоните "Добави в количката" на страницата на всеки продукт и на страница със списък от продукти. Тези бутони добавят избрания продукт в потребителската кошница, след което потребителят има възможност да добави още продукти в нея или да продължи към завършване на поръчката. При завършване на поръчката, потребителят има възможност да прегледа продуктите, които е решил да закупи, техните цени и крайната сума за плащане.

    Потребителят може да завърши поръчката с вече регистриран потребителски профил, както и да избере начина на плащане. След финализирането на поръчката и изпращането и, на посочения e-mail ще бъде изпратено потвърждение със записа на въведената информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и други) потребителят ще бъде уведомяван от оператор по е-майл или телефон. Статуса на текущата или на предишни поръчки, потребителят може да следи и от своя потребителски профил в Dentals.bg.

    Поръчките и запитванията от страна на клиентите се обработват от операторите на Dentals.bg в рамките на работното време, обявено в раздел Контакт с нас.

  5. 5. Цена на поръчката

    Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са в лева и с включен ДДС.
    Към стойността на поръчката ще бъде добавена и стойността на доставката.
    Dentals.bg има право да променя цените по свое усмотрение по всяко време и без да уведомява потребителите.  Потребителят заплаща цената, която е била актуална по време на покупката. При допуснатa техническa грешкa при публикуване на цените Dentals.bg има правото да откаже поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя. В този случай Dentals.bg се задължава да върне предварително заплатената от клиента сума, ако има такава.

  6. 6. Проблеми при изпълнение на поръчката

    Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
    1. 1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
    2. 2. Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
    3. 3. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
    4. 4. Липса на телефон за контакт с потребителя.

    При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи по изпращане или приемане на стоките са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.

  7. 7. Отказ от поръчка и връщане на стока

    Всеки потребител (ако е физическо лице) има право да върне закупената от него една или повече стоки в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването им, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина за връщането.
    Потребителят е длъжен да съхранява получените стоки, тяхното качество и безопасност до момента на тяхното връщане при Dentals.bg. Върнатата стока трябва да е в оригиналната си опаковка, да не е употребявана и да не е нарушен нейният търговски вид (напр. разкъсана опаковка, премахнати етикети, липсващи части и др.) и да е придружена с всички съпътстващи я документи - касова бележка и/или фактура, гаранционна карта, упътвания за употреба и др. 
    Транспортните разходи по връщане на стоката от клиента към Dentals.bg са за сметка на клиента. 
     
    Dentals.bg възстановява в пълен размер сумите, получени от потребителя, без стойността на транспортните разходи, не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ по реда описан в чл. 52 от ЗЗП.

  8. 8. Рекламации при увредена или липсваща пратка

    Задължение на клиента (получателя) е да отвори доставената пратка в момента на нейното получаване, в присъствие на куриера, и да провери за щети по пратката или липси от нейното съдържание, които се дължат вследствие на транспортирането.
    Рекламация за увредена пратка се прави в момента на получаване на пратката и в присъствието на куриер, с който се попълва констативен протокол в три еднообразни екземпляра. Клиентът (получателят на пратката) е длъжен да изиска оригинала и копие от протокола, след което да се свърже с представител на Dentals.bg за завеждане на рекламацията. Dentals.bg се ангажира с безплатна подмяна на повредения/липсващия артикул или възстановяване на заплатената от клиента сума, само след предоставянето на протокола от страна на клиента.

  9. 9. Спорове и жалби

    При възникнали ситуации във връзка с неуредени въпроси, клиентът има право да отправи спорните въпроси към наш сътрудник на посочения за коресподенция адрес.

  10. 10. Метод на доставка

    1. 10.1. Поръчките изпращаме с куриер Еконт Експрес или Спиди.

    2. 10.2. Доставката за поръчки до 5кг. и над 200 лв. е безплатна.

    3. 10.3. Направената от вас поръчка се приема от оператора веднага.

    4. 10.4. Заявки направени след 14:30 часа се обработват на следващия работен ден.

    5. 10.5. Ще се свържем с Вас за уточняване на поръчката. Можете да позвъните  или да ни пишете. Уточнява се адреса за доставка и данните за фактура ако е необходимо.

    6. 10.6. Стоката се изпраща с куриер същия ден или най-късно на следващия работен ред, без събота и неделя.

     

  11. 11.Плащане

    1. 11.1. Цената на доставката не е включена в цената на продуктите.

    2. 11.2. Плащането се извършва ПРИ ДОСТАВКАТА на стоката в брой на куриера - с пощенски паричен превод.

    3. 11.3. Доставката до офис на куриер е с по-ниска цена от доставка на адрес.

    4. 11.4. Плащането при наложен платеж  е с Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод.

    5. 11.5. Плащането  чрез Пощенски паричен превод е с пощенски паричен превод от Еконт или Спиди

    6. 11.6. В  случаите на т. 5 не издаваме касова бележка. Законово основание за това е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата, не се издавате Фискална касова бележка, когато плащането се извършва чрез Пощенски паричен превод (както и банков превод). Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, каквито са е Еконт, Рапидо и др.

 
Дата на актуализация на Общите условия: 01.04.2019г.